DSX Engine 3D - Delphi és Lazarus

Elérkezettnek látom az időt arra, hogy lassan publikussá tegyem mind azt, amin 2007 óta dolgozom. Egy olyan szoftver motor készítésén fáradozom, amely lehetőséget nyújt a Delphi és Lazarus környezetben 3D alkalmazások készítésére. Az eddigi eredményeimet és tapasztalataim kívánom megosztani a tisztelt közönséggel, és természetesen várom a tanácsokat, ötleteket.

Friss topikok

  • Tommy DSX: @syam: Köszönöm! :) És remélem az új képek is hasonlóan tetszeni fognak. (2009.05.12. 08:22) Domborzat

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Egy megoldandó probléma

2009.04.05. 21:17 | Tommy DSX | Szólj hozzá!

Ma egy újszerű problémába ütköztem a fejlesztés kapcsán. Nevezetesen a Studio X szerkesztő programmal kapcsolatban.

Mint ahogy írtam, ez a program lesz nagy segítségünkre a játék fejlesztésében. Megalkotása során jó lehetőség nyílik számomra a motor konkrét tesztelésére, hiszen ha egy ilyen szerkesztő elkészíthető vele akkor, nagyvalószínüséggel bármilyen egyéb program is kivitelezhető lesz általa.

Viszont. És itt jön a kérdés, amellyen most egy kissé el kell töprengenem. Hogyan is épüljön fel maga a szerkesztő?

Az elmúlt hónapok alatt írtam kisebb konvertálokat (Különböző 3D formátumu fájlokat saját formátumra), csomagoló programokat (a saját formátumu modellek összegyűjtése egy fájlba), helyszínszerkesztőket (ez két típusban merült ki, egy bomborzat és egy belsőteres szerkesztőben). És végül most az volna a célom, hogy mind ezeket egy szoftverben egyesítsem. De tovább megyek. A legjobb volna ha magával a szerkesztővel komplett játék szerkezetet és erőforrás kezelést lehetne megvalósítani. De hogyan?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://dsxengine.blog.hu/api/trackback/id/tr931048349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása